Sokan felteszik a kérdést, hogy miért van szükség a terméktámogatásra?
- Egy új áruforgalmi rendszer bevezetése hosszú folyamat. A program telepítése, beoktatása után - amikor már kicsit letisztulnak a dolgok - kerülnek a felszínre azok a kérdések, amelyek nagyon fontosak a szoftver helyes használatához (pl. hogyan kezeljük a göngyöleget), de esetleg az oktatáskor nem volt szó róla.
- A napi használat során felmerülő problémák elhárítása. Ezek lehetnek szoftveres (pl. nem működik megfelelően valamelyik modul) és hardveres problémák (pl. vonalkód nyomtató nem nyomtatja ki a címkét).
- Szintén tipikusan előforduló jelenség, hogy a ritkábban használt funkciók (pl. leltározás) nem rögzülnek a felhasználókban olyan mélységben, hogy azt önállóan elvégezzék.
- A kereskedelmi munkát keretbe foglaló jogszabályok folyamatosan változhatnak, melyeket a működő szoftvereken át kell vezetni.
- A kereskedőknek az általuk kínált szolgáltatásokat folyamatosan fejleszteniük kell, hogy versenyképességüket megőrizzék. Az újabban megfogalmazott igényeket az áruforgalmi rendszernek is tartalmazni a kell, hogy a megvalósítás ne terhelje nagyon a felhasználót. A support által biztosított szaktanácsadással próbálunk segíteni a felhasználóinknak a megvalósításban.
Ezen megfontolásból létezik a termékkövetés szolgáltatásunk, mely az alábbiakra terjed ki:
- Rendelkezésre állás telefonos és internetes távszervíz formájában
- Szaktanácsadás
- Jogszabálykövetés
Terméktámogatás időbeli rendelkezésre állása
Munkanapokon 08:00 - 16:00 közötti időszakban.
Terméktámogatás díja
- A szoftver eladása utáni 1 éven belül (garanciális időszak) ezeket a szolgáltatásokat díjmentesen biztosítjuk ügyfeleink részére.
- A garanciális időszak leteltével egyedi követési szerződés keretein belül biztosítjuk a felsorolt szolgáltatásokat.
- Garanciaidő lejárta után követési szerződés nélkül viszont fizetős óradíjas elszámolsban tudjuk a szolgáltatást biztosítani.