Szoftverfejlesztés

A szoftverfejlesztés talán a legérdekesebb része a munkánknak. Ahogy az élet szinte pillanatról pillanatra változik, úgy kell megfelelni ennek a változásnak az áruforgalom összes szereplőjének. Meg kell újulnia annak a kereskedőnek, aki versenytársai elé szeretne kerülni és ezt a megújulást a programnak is követni kell. Ez pedig a szoftver fejlesztése nélkül nem lehetséges.

Cégünk azt az elvet vallja, hogy a felhasználói igényeknek mindig meg kell felelni. A felhasználók által elképzelt funkciókat, modulokat legjobb tudásunk szerint próbáljuk elkészíteni. Legyen szó akár egy meglévő modul továbbfejlesztéséről, akár egy teljesen új funkció kifejlesztéséről.

A fejlesztési folyamatot mindig megelőzi egy alapos felmérés, amelyben megállapítjuk, hogy a felhasználó igény hogyan illeszthető be a rendszerbe. Mivel rendszereink között szoros kapcsolat van, lehetséges, hogy az adott feladat több rendszer fejlesztését is maga után vonja. Ezután felmérjük a fejlesztés megvalósításának idejét, mert ez fogja adni a fejlesztési díj számításának alapját.

A fejlesztés elkészülte után (természetesen beleértve a tesztelést, telepítést és beoktatást) a felhasználó rendelkezésére bocsájtjuk, és az esetleges finomításokat még elvégezzük.


Oktatás

A megfelelő szintű oktatás elengedhetetlen feltétele egy áruforgalmi rendszer bevezetésének. Könnyen belátható, hogy a felhasználó megelégedettsége nagymértékben függ attól, hogy mennyire tudja kihasználni az általa megvásárolt program lehetőségeit. Ezt pedig akkor tudja, ha minőségi oktatást kapott a rendszer használatáról.

Ezért tartjuk fontosnak, hogy nálunk a rendszer bekerülési ára tartalmazza azt az általában két oktatási napot, amely lehetőséget biztosít a szoftver teljeskörű megismeréséhez.

Amennyiben ez az oktatás sem bizonyulna elegendőnek, vagy esetleg új kollégát kell beoktatni a rendszer használatára, úgy lehetőség van további oktatás igénybevételére akár óradíjas, akár napi díjas formában.

Az oktatás helyszíne általában a felhasználó telephelye szokott lenni, hogy a bolti működés a legzökkenőmentesebben tudjon folyni. Így annyi kollégát tudunk a rendszer használatára beoktatni, amennyit nélkülözni tudnak a működésben.

Természetesen annak sincs akadálya, hogy az Adrenalin Szoftverház telephelye legyen az oktatás helyszíne.

Terméktámogatás

Sokan felteszik a kérdést, hogy miért van szükség a terméktámogatásra?

  • Egy új áruforgalmi rendszer bevezetése hosszú folyamat. A program telepítése, beoktatása után - amikor már kicsit letisztulnak a dolgok - kerülnek a felszínre azok a kérdések, amelyek nagyon fontosak a szoftver helyes használatához (pl. hogyan kezeljük a göngyöleget), de esetleg az oktatáskor nem volt szó róla.
  • A napi használat során felmerülő problémák elhárítása. Ezek lehetnek szoftveres (pl. nem működik megfelelően valamelyik modul) és hardveres problémák (pl. vonalkód nyomtató nem nyomtatja ki a címkét).
  • Szintén tipikusan előforduló jelenség, hogy a ritkábban használt funkciók (pl. leltározás) nem rögzülnek a felhasználókban olyan mélységben, hogy azt önállóan elvégezzék. 
  • A kereskedelmi munkát keretbe foglaló jogszabályok folyamatosan változhatnak, melyeket a működő szoftvereken át kell vezetni.
  • A kereskedőknek az általuk kínált szolgáltatásokat folyamatosan fejleszteniük kell, hogy versenyképességüket megőrizzék. Az újabban megfogalmazott igényeket az áruforgalmi rendszernek is tartalmazni a kell, hogy a megvalósítás ne terhelje nagyon a felhasználót. A support által biztosított szaktanácsadással próbálunk segíteni a felhasználóinknak a megvalósításban.

Ezen megfontolásból létezik a termékkövetés szolgáltatásunk, mely az alábbiakra terjed ki:

  • Rendelkezésre állás telefonos és internetes távszervíz formájában
  • Szaktanácsadás
  • Jogszabálykövetés

Terméktámogatás időbeli rendelkezésre állása

Munkanapokon 08:00 - 16:00 közötti időszakban. 

Terméktámogatás díja

  • A szoftver eladása utáni 1 éven belül (garanciális időszak) ezeket a szolgáltatásokat díjmentesen biztosítjuk ügyfeleink részére.
  • A garanciális időszak leteltével egyedi követési szerződés keretein belül biztosítjuk a felsorolt szolgáltatásokat.
  • Garanciaidő lejárta után követési szerződés nélkül viszont fizetős óradíjas elszámolsban tudjuk a szolgáltatást biztosítani.

 

Minta követési szerződés megtekintése

Adatmentés (FTP)

Azok a felhasználók, ahol már történt kritikus meghibásodás a számítógépben tudják, hogy a számítógép és a szükséges szoftverek pótolhatóak, de a már berögzített sok-sok adat szinte felbecsülhetetlen értékű.

Ezért szükséges a programok adatait lehetőleg naponta, de legalább heti, havi gyakorisággal lementeni. Az elkészült mentést pedig javasolt nem az adott telephelyen tárolni. Ennek megfelelően, ha lehetőségünk van, akkor a mentést sosem pl. egy másik számítógépre készítsük. Gondoljunk csak bele egy olyan helyzetbe, amikor egy betöréskor minden számítógépet és informatikai berendezést eltulajdonítanak.

Javasolt tehát valamilyen mobil tárhelyre (pl. pen drive) készíteni a mentést.

Sajnos a saját mentésre sokan nem fordítanak figyelmet és ez többször elmarad.

Ezért hoztuk létre az automatikus FTP mentés szolgáltatásunkat.

Ennek a szolgáltatásnak a keretében az AdreCash program az előre meghatározott időben elindít egy mentési folyamatot, majd az Adrenalin Szoftverház által üzemeltetett távoli FTP szerverre feltölti az adatokat. A mentés indításának időpontját a szolgáltató állítja be a bolti nyitvatartási idő és az FTP szerver terhelhetőségének függvényében.

Minden nap különböző nevű mentést hoz létre és ezekről biztonsági másolat is készül (minden beküldött mentési adat három példányban áll rendelkezésre). A sikeres mentés után - amennyiben ez a kérés - kilép a programból, majd kikapcsolja a számítógépet.

A szolgáltatás díja

Lásd Árlista